Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/themes/szkola/header.php on line 1
J. ANGIELSKI 1 | Szkoła Podstawowa w Dubiczach Cerkiewnych

J. ANGIELSKI 1

Tydzień: 25.05 – 29.05

  1. Painting funny animals – śpiewamy piosenkę i poznajemy nowe nazwy kolorów.

– przyglądamy się ilustracji sadu na stronie 64 w książce,

malującemu zwierzątka chłopcu i opowiadamy po polsku co tam się dzieje,

– słuchamy płytkę  CD i wprowadzamy nowe kolory str. 64w książce,

– słuchamy i powtarzamy nazwy kolorów oraz wskazujemy kolory

i zwierzęta  umieszczone  na obrazie,ćw.1/64, płytka CD,

– słuchamy i śpiewamy piosenkę pt.”Funny animals”(Zabawne zwierzęta), ćw.2/64  (wyrazy i teksty na końcu książki, str. 80), płytka CD,

– uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćwiczeniach( ćw.1/41),

– MATERIAŁY ĆWICZENIOWE UMIESZCZONE SĄ NA STRONIE

( jeśli uczeń nie posiada ćwiczeń):

https://elt.oup.com/student/goldsparks/lessons?cc=pl&selLangu

      2. Forest tales – słuchamy, czytamy i odgrywamy historyjkę obrazkową.

– opowiadamy co dzieje się na kolejnych częściach historyjki po polsku;

str. 66,

– słuchamy historyjkę (płytka CD) i wskazujemy właściwy obrazek,

ćw. 1/66,

– powtarzamy części historyjki z zatrzymywaniem płytki CD,

– samodzielnie staramy się czytać historyjkę,

– jeszcze raz słuchamy historyjkę,

– uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćwiczeniach( ćw.1/42),

– słuchamy i śpiewamy piosenkę pt.”Funny animals”(Zabawne zwierzęta).

 

BARDZO PROSZĘ I PRZYPOMINAM O NADROBIENIU ZALEGŁOŚCI

 

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

 

Proces edukacyjny wspomagają również strony internetowe:

– strona dla rodziców- Oxford Parents!,

http://unilang.org –  nauka języka obcego,

www.nahliksoft.pl –  program do nauki języka angielskiego (darmowy),

www.translate.pl – tłumacz języka angielskiego,

www.anglomaniacy.pl – dla dzieci rozpoczynających przygodę z angielskim.

 

Mirosław Gacuta

Tydzień:   18.05 – 22.05

  1. Nazwy zwierzątek domowych – wprowadzenie.

– przyglądamy się ilustracji parku na stronie 60 w książce, dzieciom

oraz zwierzątkom i opowiadamy po polsku co tam się dzieje,

– słuchamy płytkę  CD i wprowadzamy nowe słownictwo dotyczące

zwierząt domowych; str. 60-61 w książce,

– słuchamy i powtarzamy nazwy zwierząt oraz wskazujemy

zwierzęta  umieszczone  na ilustracji,ćw.1/60, płytka CD,

– słuchamy i powtarzamy rymowankę, ćw.2/60  (wyrazy i teksty

na końcu książki, str. 80), płytka CD,

– uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćwiczeniach( ćw.1, 2/39),

– MATERIAŁY ĆWICZENIOWE UMIESZCZONE SĄ NA STRONIE

( jeśli uczeń nie posiada ćwiczeń):

https://elt.oup.com/student/goldsparks/lessons?cc=pl&selLanguage=pl   .

 

       2. Zabadella – słuchamy, czytamy i odgrywamy historyjkę obrazkową.

 

– opowiadamy co dzieje się na kolejnych częściach historyjki po polsku;

str. 62,

– słuchamy historyjkę (płytka CD) i wskazujemy właściwy obrazek,

– powtarzamy części historyjki z zatrzymywaniem płytki CD,

– samodzielnie staramy się czytać historyjkę,

– słuchamy kolejne ćwiczenia z płytki CD, ćw.2/63,słuchamy

i podajemy numer obrazka,

– w ćw.3/63 słuchamy płytkę CD i ustalamy czy to prawda, czy fałsz.

– jeszcze raz słuchamy historyjkę.

BARDZO PROSZĘ I PRZYPOMINAM O NADROBIENIU ZALEGŁOŚCI

 

 

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

 

Proces edukacyjny wspomagają również strony internetowe:

– strona dla rodziców- Oxford Parents!,

http://unilang.org –  nauka języka obcego,

www.nahliksoft.pl –  program do nauki języka angielskiego (darmowy),

www.translate.pl – tłumacz języka angielskiego,

www.anglomaniacy.pl – dla dzieci rozpoczynających przygodę z angielskim.

 

Mirosław Gacuta

 

Tydzień:   11.05 – 15.05

  1. Moje ulubione jedzenie-projekt plastyczny.

 

– na dużej kartce z bloku rysunkowego rysujemy, bądź malujemy

swoje ulubione jedzenie oraz jedzenie, którego nie lubimy,

– czas na ten projekt to tydzień, następnie robimy zdjęcie projektu

i przesyłamy na mego maila( przykładem może być projekt

na str. 59 w podręczniku).

 

 

       2. Now I know – omówienie i podsumowanie materiału

            z rozdziału 5.

 

– powtarzamy słownictwo zawarte w dziale 5 (na dole każdej strony           w książce),

– powtarzamy rymowanki i piosenki zawarte w dziale(słuchamy CD),

– słuchamy,  recytujemy  z płytką CD, zatrzymując nagranie,                                                                 – uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćw. (do wyboru).

 

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

 

Proces edukacyjny wspomagają również strony internetowe:

– strona dla rodziców- Oxford Parents!,

http://unilang.org –  nauka języka obcego,

www.nahliksoft.pl –  program do nauki języka angielskiego (darmowy),

www.translate.pl – tłumacz języka angielskiego,

www.anglomaniacy.pl – dla dzieci rozpoczynających przygodę z angielskim.

 

Mirosław Gacuta

Tydzień; 04.05 – 08.05

Tematy i zagadnienia z języka angielskiego dla klasy I

( 04.05.20 – 08.05.20 )

  1. Zasady zdrowego żywienia: co należy jeść, a czego unikać.

 

-słuchamy płytki CD i wprowadzamy  słownictwo dotyczące

nazw produktów spożywczych;str.58, ćw.1 w książce,

-słuchamy, wskazujemy i powtarzamy wyrazy,

– ponownie słuchamy, wskazujemy i powtarzamy,

– w ćw.2 słuchamy płytkę CD i zastanawiamy się co jest zdrowe, a co nie

patrząc na listę zakupów, słuchamy płytkę jeszcze raz

– w ćw.3/58 słuchamy płytkę CD, następnie staramy się czytać

i powiedzieć rymowankę,

-uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćw. (do wyboru).

 

  1. Zabadella says – zabawa ruchowa, utrwalenie poleceń.

 

– opowiadamy co dzieje się na kolejnych częściach historyjki ustnie;

str. 59 ćw.1, po polsku,

– słuchamy komend (płytka CD) i wskazujemy właściwy obrazek,

– powtarzamy komendy z zatrzymywaniem płytki CD i wskazujemy

odpowiedni obrazek,

– jeśli uczniowie pamiętają zabawę ruchową w pokazywanie czynności,

o których była mowa w ćw.1/59 pt. ”Zabadella mówi …” mogą zagrać

w grę słuchając nagrania w ćw.2/59.

 

 

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

 

Proces edukacyjny wspomagają również strony internetowe:

– strona dla rodziców- Oxford Parents!,

http://unilang.org –  nauka języka obcego,

www.nahliksoft.pl –  program do nauki języka angielskiego (darmowy),

www.translate.pl – tłumacz języka angielskiego,

www.anglomaniacy.pl – dla dzieci rozpoczynających przygodę z angielskim.

 

Mirosław Gacuta

 

Tydzień: 27. 04 – 01. 05

Tematy i zagadnienia z języka angielskiego dla klasy I

( 27.04.20 – 30.04.20 )

 

  1. Popularne świąteczne piosenki brytyjskie.

– w miarę  możliwości i dostępności internetu zapoznajemy się z

tekstami piosenek  (słuchamy i oglądamy, a jeśli uczniowie znają niektóre

wtedy starają się śpiewać)-to są adresy” youtube „ :

https://www.youtube.com/watch?v=XuCRqaZDhEE

https://www.youtube.com/watch?v=hb9tt7LiYrc

https://www.youtube.com/watch?v=gPaaDjhVKqk

https://www.youtube.com/watch?v=Tyyh8rhwKQ8

https://www.youtube.com/watch?v=EIVoIaqd0nc

 

  1. Wielkanocna pisanka-praca plastyczna.

– rysujemy, bądź malujemy wielkanocną pisankę.

 

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

 

Tydzień: 20. 04 – 24. 04

  1. Happy Easter !-śpiewamy piosenkę o świątecznym koszyczku.

– przyglądamy się ilustracjom na str.76 i 77 w podręczniku i staramy się opowiedzieć po polsku co widzimy, co się dzieje,

– staramy się nazwać  i użyć jak najwięcej wyrazów angielskich, słuchamy płytkę (str.76) i wskazujemy na ilustracje,

– słuchamy piosenkę z płytki CD(str.77) i śpiewamy piosenkę o liczeniu jajek w koszyczku,

-uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćw. (do wyboru).

 

Niechaj miłość Zmartwychwstałego Chrystusa
staje się źródłem siły, mocy i wiary
na każdą chwilę dnia.
Spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiejnocy
życzy  Mirosław Gacuta.

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

Proces edukacyjny wspomagają również strony internetowe:

– strona dla rodziców- Oxford Parents!,

http://unilang.org –  nauka języka obcego,

www.nahliksoft.pl –  program do nauki języka angielskiego (darmowy),

www.translate.pl – tłumacz języka angielskiego,

www.anglomaniacy.pl – dla uczniów uczących się języka angielskiego.

 

Mirosław Gacuta

 

Tydzień: 13.04 – 17.04

  1. My favourite food – śpiewanie piosenki, pytanie o ulubione jedzenie.

– przyglądamy się ilustracji na str.57 w podręczniku i staramy się opowiedzieć po polsku co widzimy, co się dzieje,

– staramy się nazwać po angielsku i użyć jak najwięcej wyrazów,

– słuchamy piosenki z płytki CD (tekst na końcu książki) i śpiewamy u ulubionym jedzeniu,

-uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćw. (do wyboru).

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

Tydzień: 06.04 – 10.04

Tematy i zagadnienia z języka angielskiego dla klasy I

( 06.04.20 – 08.04.20 )

  1. A sandwich – robimy kanapki i nazywamy produkty z których są zrobione.Śpiewamy piosenkę.

-słuchamy płytki CD i wprowadzamy nowe słownictwo dotyczące

nazw produktów spożywczych;str.54 w książce,

-słuchamy i powtarzamy (wyrazy i teksty na końcu książki),

-słuchamy piosenki,

-uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćw. (do wyboru).

  1. Forest tales – słuchamy, czytamy i odgrywamy historyjkę obrazkową.

-opowiadamy co dzieje się na kolejnych częściach historyjki ustnie;

str. 56,

-słuchamy historyjkę (płytka CD) i wskazujemy właściwy obrazek,

-powtarzamy części historyjki z zatrzymywaniem płytki CD,  uzupełniamy             materiały ćwiczeniowe w ćw. (do wyboru).

 

 

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

 

Proces edukacyjny wspomagają również strony internetowe:

– strona dla rodziców- Oxford Parents!,

http://unilang.org –  nauka języka obcego,

www.nahliksoft.pl –  program do nauki języka angielskiego (darmowy),

www.translate.pl – tłumacz języka angielskiego,

www.anglomaniacy.pl – dla dzieci rozpoczynających przygodę z angielskim.

 

Mirosław Gacuta

 

Tydzień: 30.03 – 05.04

Tematy i zagadnienia z języka angielskiego dla klasy I

( 30.03.20 – 03.04.20 )

  1. I like ice-cream! – wprowadzenie nazw produktów spożywczych.

-przypominamy informacje na temat brytyjskiej szkoły;str.48-49

w podręczniku, słuchamy płytki CD,

-słuchamy płytki CD i wprowadzamy nowe słownictwo dotyczące

nazw produktów spożywczych;str.50-51 w książce,

-słuchamy i powtarzamy (wyrazy i teksty na końcu książki),

-uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćw. (do wyboru).

  1. Zabadella – słuchamy, czytamy i odgrywamy historyjkę obrazkową.

-opowiadamy co dzieje się na kolejnych częściach historyjki ustnie;

str. 52-53,

-słuchamy historyjkę (płytka CD) i wskazujemy właściwy obrazek,

-powtarzamy części historyjki z zatrzymywaniem płytki CD,

-słuchamy kolejne ćwiczenia z płytki CD,

– uzupełniamy materiały ćwiczeniowe w ćw. (do wyboru).

 

 

POWODZENIA! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania

jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam.

 

Tydzień: 23 – 29.03

Kontakt: m.gacuta@wp.pl

słuchamy płytki CD, recytujemy poznane rymowanki, śpiewamy poznane piosenki

 

Proszę powtórzyć słownictwo z dotychczas omówionych działów – dział 1 – 4