Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/themes/szkola/header.php on line 1
TECHNIKA 5 | Szkoła Podstawowa w Dubiczach Cerkiewnych

TECHNIKA 5

W związku z problemami technicznymi w zdalnym nauczaniu ( za które serdecznie przepraszam) przesyłam zaległe tematy do realizacji

 Tydzień: 01.06 – 05.06

Szkice techniczne” W podręczniku na str.57-60 zapoznaj się z zasadami sporządzania odręcznych szkiców technicznych. Jako notatka pod tematem wykonaj ćwicz. 2 str.57 oraz 4 str.58. Następnie  wykonaj szkice techniczne przedmiotów w ćwiczeniu 7 str.60.

 

 

technika kl.V   Tematy:
kl.V  -1. „Ćwiczenia rysunkowe przyborami do wykonywania rysunków technicznych”.
   W podręczniku na str.50 uzupełnij ćwiczenia 5,6,7 oraz określ, które zdania są prawdziwe.
W dalszym ciągu czekam na zaległe prace domowe od niektórych uczniów
    2. „Pismo techniczne” . Na str. 51-52 w podręczniku zapoznaj się z zastosowaniem pisma technicznego, wielkością i kształtem liter i cyfr. Jako nataka w zeszycie wykonaj ćw. 2 str.51. i 4 str.52.  Zadanie 5 str. 52 wykonaj jako praca domowa.
      3. „Elementy rysunku technicznego”     Na str. 53-56 w podręczniku zapoznaj się z normalizacją w rysunku technicznym, rodzajami linii rysunkowych i podziałką. W zeszycie jako notatka uzupełnij ćw. 3 str.54 oraz 4 str.55. Następnie jako praca domowa wykonaj zadanie 6 str. 56. W dalszym ciągu przypominam o zaległych pracach niektórych uczniów, które należy wykonać i przesłać do oceny

Tydzień: 06.04 – 10.04

Praca twórcza- wykonanie świątecznej pisanki( technika dowolna) – przesłać zdjęcie do 15.04.2020 i zdjęcie z wykonania EKOLOGICZNEGO STWORKU na e-mail: w.m1963@wp.pl

Tydzień: 30.03 – 05.04

Temat: Praca twórcza – wykonanie ekologicznego stworka przez 3 godz. lekcyjne

 

Temat: Kompozyty – zapoznać się z treścią tematu i uzupełnić polecenia 1 i 2 pod tematem)

link do podręcznika –

http://flipbook.nowaera.pl/dokumenty/Flipbook/Technika_Jak_to_dziala%5Bkl_5%5D%5Bpr_2018%5D/#p=I